Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee


 ASSALAMUALAIKUM

Petang-petang begini sambil anda santai-santai duduk minum petang bersama keluarga tu, jom saya cerita KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE. Mesti ada yang tertanya-tanya tentang perlunya menjadi ahli Shaklee ni. Ada pula yang bertanya kalau tak nak jadi ahli pula, bagaimana? Boleh ke tak?

Jawapannya mudah je. Semua jawapan tu ada pada diri anda masing-masing. Samada NAK atau TIDAK menjadi ahli Shaklee.

Untuk soalan pertama iaitu 'perlu ke menjadi ahli Shaklee?' Jawapan saya ialah..Jika anda adalah pengguna tegar supplemen Shaklee ni, anda perlu menjadi ahli. Mengapa pula? Sebabnya ialah, oleh kerana anda pengguna tegar, anda akan dapat membeli produk Shaklee pada harga ahli yang harganya lebih murah dari harga runcit. Nah, dari sini anda dapat berjimat kan? Tapi, pilihan tetap di tangan anda. Saya cuma menyatakan pendapat saya berdasarkan pengalaman saya sendiri. Nak tau pengalaman saya? Jemput baca kat SINI.




Bila anda dah jadi ahli Shaklee, anda akan dapat kelebihan lain pula. Ya ke? Kelebihan yang bagaimana tu?

Sambil-sambil anda menggunakan produk SHAKLEE tu, selain daripada anda menjadi lebih SIHAT, LEBIH CANTIK) Insha Allah..anda akan mendapat pulangan wang daripada point (UV) yang dikumpul iaitu dengan pembelian minimum sebanyak 150UV, anda layak mendapat wang tunai mengikut kiraan bonus  point (uv).

Macam mana nak kira bonus tu?

Sebaik anda menjadi ahli Shaklee, anda akan diberi penjelasan yang lebih lanjut mengenai bonus/uv.

Jika anda telah menjadi ahli dan anda bercadang nak mencari sumber pendapatan sampingan, anda akan diberi tunjuk ajar mengenai selok belok perniagaan di dalam kumpulan rahsia kami. Insha Allah anda boleh menikmati Bonus 2, 3, 4 @ 5 angka atas usaha anda sendiri..

Jika anda menjadi ahli Shaklee tetapi tak nak menjual produk, pun tiada masalah, sebab tidak semestinya menjadi ahli Shaklee ni kena jual produk-produk Shaklee. Anda tidak perlu mantain uv anda sekiranya anda menjadi ahli Shaklee untuk kegunaan sendiri sahaja.

Kelebihan-kelebihan yang lain menjadi ahli Shaklee ialah seperti dapat naik rank (atas usaha sendiri), insentif dari Shaklee, insentif melancong dan insentif kereta.

Untuk soalan kedua iaitu 'kalau tak nak jadi ahli pula, bagaimana? Boleh ke tak?'


Jawapannya pula ialah, boleh jika anda tak nak menjadi ahli Shaklee. Bagusnya konsep MLM Shaklee ni ialah ianya bukan berasaskan ‘head hunting’. Jadi, kami tak memaksa sesiapa pun untuk menjadi ahli Shaklee. 

Cuma, apa yang nak saya tekankan ialah, anda tidak dapat keistimewaan dari segi harga berbanding dengan ahli Shaklee. Anda perlu membayar pada harga pasaran yang ditetapkan oleh Shaklee untuk pembelian setiap barang. Tapi jangan gusar, dengan setiap pembelian, anda TETAP akan mendapat konsultasi dan JADUAL PEMAKANAN yang betul. Anda hanya perlu memastikan anda membeli dengan pengedar yang betul-betul bertanggungjawab.







Diharap penjelasan saya dapat menjawab sedikit sebanyak persoalan anda. Masih ada soalan lain? Boleh kemukakan kepada saya. Insha Allah saya akan menjawab soalan anda.




Salam Hormat

Your Shaklee Independent Distributor

Azura Zainalabidin

♥ SMS | Call | Whatsapp : 016- 800 4628

♥ Shaklee ID : 1091952

♥ FB PAGE 

♥ Email : juaazura81@gmail.com
Azura Zainal Azura bt. Zainalabidin

Ibu kepada 3 orang anak. Suka berkongsi tentang kesedaran mengenai kesihatan, kecantikan, penjagaan ibu hamil dan berpantang selepas bersalin.

Anda juga mungkin meminati

0 comments:

Post a Comment