Macam Mana Nak Daftar Ahli Shaklee


Assalamualaikum & salam sejahtera. Apa aktiviti anda dan keluarga di musim cuti sekolah ni? Para ibu boleh la rileks sikit jika dibandingkan dengan hari persekolahan ya tak? Hari ni, kita bicara santai sikit. Tajuk ringan-ringan je gitew..Memandangkan beberapa hari ni saya ada menerima pertanyaan mengenai cara nak daftar keahlian Shaklee, elok rasanya saya buat entri berkaitan cara nak daftar ahli Shaklee.

Sebelum berbicara lanjut, suka untuk saya maklumkan bahawa terdapat 2 kategori ahli yang mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pertama ialah, yang menjadi ahli Shaklee untuk kegunaan sendiri serta kawan-kawan dan ahli keluarga. Kategori kedua ialah yang menjadi ahli Shaklee untuk kegunaan sendiri dan untuk berniaga. Okay, setakat ini ada soalan tak? Kalau faham, teruskan membaca dan yang tak faham tu, boleh hubungi saya.. :)


Cara Mendaftar Ahli Shaklee.

Terdapat beberapa cara untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee. Anda boleh membuat pilihan mengikut kesesuaian anda.

a. Daftar keahlian dengan membayar yuran pendaftaran sebanyak RM80.00  (Semenanjung Malaysia) dan RM90.00 untuk Sabah/Sarawak. Jika anda berhasrat untuk mendaftar keahlian sekaligus membeli produk Shaklee buat pertama kali, anda terus layak membeli pada harga ahli.

b. Membeli produk Shaklee sebanyak 200UV dan anda layak mendapat KEAHLIAN PERCUMA. KEAHLIAN PERCUMA bermaksud anda tidak perlu membayar yuran keahlian seperti yang telah dinyatakan.


Dah buat pilihan? Samada nak jadi ahli untuk kegunaan sendiri ataupun menjadi pengedar sah Shaklee. Apa pun pilihan anda, saya ucapkan TAHNIAH kerana anda telah memulakan langkah pertama anda. Langkah seterusnya, jom call saya (Azura 016- 800 4628) untuk urusan pendaftaran anda. Saya sedia membantu :)







Salam Hormat


Your Shaklee Independent Distributor

Azura Zainalabidin

♥ SMS | Call| Whatsapp  : 016-800 4628

♥ Shaklee ID : 1091952

♥ FB PAGE 

♥ Email : juaazura81@gmail.com 

Azura Zainal Azura bt. Zainalabidin

Ibu kepada 3 orang anak. Suka berkongsi tentang kesedaran mengenai kesihatan, kecantikan, penjagaan ibu hamil dan berpantang selepas bersalin.

Anda juga mungkin meminati

0 comments:

Post a Comment