Salam AidilFitri 1435H


Assalamualaikum...Apa khabar anda hari ni..Lama betul saya tak update blog.Hehe..Dikesempatan ni saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf Zahir dan Batin khas buat pembaca blog ni & kepada semua yang mengenali diri saya. Harap dimaafkan segala salah 
atau ketelanjuran  tutur kata /perbuatan & dihalalkan segala yang termakan 
dan terminum.


Macam mana dengan sambutan hari raya anda semua? Walau macam mana 
meriah sekalipun sambutan hari raya kita, diharap kita semua tidak 
melupakan orang yang kurang bernasib baik. Ok la, sehingga kita bertemu lagidi lain entri mengenai lebih banyak cerita tentang Shaklee.








Salam Hormat



Your Shaklee Independent Distributor

Azura Zainalabidin

♥ SMS | Call| Whatsapp  : 016-800 4628

♥ Shaklee ID : 1091952


♥ Email : juaazura81@gmail.com


Azura Zainal Azura bt. Zainalabidin

Ibu kepada 3 orang anak. Suka berkongsi tentang kesedaran mengenai kesihatan, kecantikan, penjagaan ibu hamil dan berpantang selepas bersalin.

Anda juga mungkin meminati

4 comments:

  1. selamat hari raya..kosong-kosong a..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. Minta dihalalkan segala ilmu yang ktk ajar ok :)

      Delete
  2. Salam kak Azuraaaa! :)) lamanya tak dengar khabar kak Zura, dah beranak tiga, kalah Anim hehehehe. Ape khabar kak dan family? :)

    Selamat hari raya maaf zahir & batin ye kak :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam..Alhamdulillah sihat. Jejak kasih kat sini kita ya..:D..Sempat lagi Anim nak kejar akak tu..

      Delete