Supplemen Semulajadi Untuk Kulit Berjerawat Dan Sensitif


Assalamualaikum.. Malam ni nak cerita mengenai jerawat. Baik lelaki atau wanita muda atau berusia pasti ada yang mengalami masalah jerawat. Kalau tengah belek-belek wajah tu, pasti ada yang tension sorang-sorang bila melihat jerawat kat muka tu.

Bukan sikit modal yang dah dilaburkan untuk membeli bermaca-macam produk, namun hasilnya masih lagi hampeh..

Ini semuanya adalah pengalaman saya sendiri. Setelah puas mencuba macam-macam produk, yang berjaya mencuri hati ni semestinyalah Shaklee. Nak guna produk ni pun tak perlu mengalami proses yang menyakitkan seperti kulit mengelupas dan sebagainya. Semuanya berlaku dengan selamat.

Okay, tak nak cerita panjang-panjang, jom lihat supplemen untuk masalah kulit berjerawat. Penerangan mengenai setiap produk boleh rujuk di SINI ya..



Mengapa perlu mengalami proses menyakitkan atau menggunakan produk yang mendatangkan kesan buruk kepada kulit jika produk yang selamat sudah ada menanti untuk digunakan?

Khas untuk anda yang sedang membaca entri ni, mari lihat testimoni pengguna yang telah mengamalkan supplemen untuk kulit berjerawat.

Lepas 7 Tahun Geram Muka Berjerawat Teruk, Ini Yg Dia Buat from iReach HD on Vimeo.











Salam Hormat 
Your Shaklee Independent Distributor

Azura Zainalabidin

♥ SMS | Call| Whatsapp  : 016-800 4628

♥ Shaklee ID : 1091952

♥ FB PAGE

♥ Email : juaazura81@gmail.com


Azura Zainal Azura bt. Zainalabidin

Ibu kepada 3 orang anak. Suka berkongsi tentang kesedaran mengenai kesihatan, kecantikan, penjagaan ibu hamil dan berpantang selepas bersalin.

Anda juga mungkin meminati

0 comments:

Post a Comment