Barisan Artis Yang Mengamalkan Supplemen Shaklee Yang Anda Patut Tahu


Artis guna Shaklee??? Pernah tak korang tercari-cari artis mana yang guna Shaklee? Atau senang cerita jadi duta produk Shaklee? Haaa...baik mengaku :) Sebenarnya, semasa Zura mula-mula mengenali Shaklee dulu, hairan juga mengapa iklan produk Shaklee tak pernah keluar kat tv.. Dah tu, tak nampak pulak duta Shaklee di kalangan artis-artis tanahair kita ni.

Dan misi Zura membongkar rahsia dan mencari pun bermula...Setelah puas mencari, rupa-rupanya memang Shaklee tak pernah melantik mana-mana artis sebagai duta mereka. Biasanya barang yang baik dan bagus, memang selalu menjadi buah mulut ye tak? Ramai je yang sudi menjadi jurucakap tak rasmi produk Shaklee ni. Kata orang, lets the products do the talking.



Sebenarnya terdapat sebilangan artis tanahair kita yang mengamalkan produk Shaklee ni. Mereka mengamalkan produk Shaklee bukanlah kerana dilantik oleh Shaklee menjadi duta..tetapi, mereka mengamalkan supplemen Shaklee kerana telah merasa sendiri keberkesanan produk Shaklee ni. Siap ada yang dah mendaftar menjadi ahli serta menjadi pengedar. Wahh...hebat!!!

Kalau korang nak tahu artis mana yang telah menjadi ahli & pengedar Shaklee, korang kena baca entri ni sampai habis..hehe


Antara Artis Yang Consume Shaklee

1. Ayu Raudhah

Minuman kesihatan yang Ayu ambil ialah VIVIX.

“ Selain mengawal pemakanan, saya turut mengamalkan minuman kesihatan iaitu VIVIX Shaklee”


Selain itu rahsia kecantikan Ayu Raudhah ialah, beliau kurang mengambil nasi dan sangat mengawal pemakanan.




2. Mizz Nina

Antara produk yang diamalkan Mizz Nina ialah Vitalea, Vitamin C, Zinc serta B. Complex.






3. Elfira Loy

Elfira Loy ni antara salah seorang penggemar Performance Drinks. Memang sedap la bila diminum ketika sejuk. Aargghh...segarnya!



4. Rita Rudaini

Rita Rudaini memang pengguna tegar supplemen Shaklee. Bukan je Rita seorang yang mengamalkan supplemen Shaklee, anak-anaknya juga diberikan minuman bernutrisi Meal Shakes.

Antara supplemen yang Rita Rudaini amalkan ialah Vitalea, DTX Complex, Peppermint Ginger, Herblax, Omega Guard dan VIVIX.










Korang tau tak, Rita dah pun menjadi ahli Shaklee & pengedar juga.





Eh!! Bajet macam artis pulak Zura ni..haha..Tak perlu tunggu jadi artis baru boleh jadi duta produk kan.. Zura pun pengguna tegar Shaklee tau.. Nak tau pengalaman Zura dengan produk Shaklee, korang boleh baca kat SINI, DI SINI dan DI SINI.


Nak tau apa yang istimewanya produk Shaklee ni? Jom tinjau....

Keistimewaan Produk Shaklee.

1. Sentiasa Selamat.

- Saintis Shaklee sentiasa mencari di seluruh dunia untuk mendapatkan sumber bahan-bahan semulajadi yang terbaik. Selain itu, Shaklee juga menjalankan lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan dan keselamatan bagi setiap produk.

2. Sentiasa Berfungsi.

Shaklee mempunyai bukti keberkesanan produknya melalui dalam lebih 100 kertas kerja saintifik. Bukan setakat itu aje, malah lebih daripada US$250 juta dilaburkan dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.

3. Sentiasa Mesra Alam.

Shaklee adalah syarikat pertama di dunia yang menjadi Climate Neutral yang telah disahkan benar-benar mengimbangi pelepasan karbon yang menyebabkan impak sifar terhadap alam sekitar.


Sebelum Zura mengundur diri, Zura nak minta maaf kat korang jika Zura bergurau tak kena pada tempatnya..hihi.. Sehingga kita berjumpa lagi di lain entri. Oh ya, sebelum Zura terlupa, jika korang berminat nak sertai keluarga besar Shaklee kami dengan mendaftar keahlian, jom hubungi Zura sekarang. Biar Zura uruskan pendaftaran korang :D






Salam Hormat


Your Shaklee Independent Distributor

Azura Zainalabidin

♥ SMS | Call| Whatsapp  : 016-800 4628

♥ Shaklee ID : 1091952

♥  FB PAGE

♥ Email : juaazura81@gmail.com
Azura Zainal Azura bt. Zainalabidin

Ibu kepada 3 orang anak. Suka berkongsi tentang kesedaran mengenai kesihatan, kecantikan, penjagaan ibu hamil dan berpantang selepas bersalin.

Anda juga mungkin meminati

2 comments:

  1. Dah ramai artis tahu kebaikan produk shaklee.

    ReplyDelete
  2. haah..benda baik memang sentiasa jadi buah mulut ye kan...

    ReplyDelete