Diserang Strok Berdarah Dan Otak Membengkak, Masih Adakah Harapan Untuk Sembuh?

Assalamualaikum...

Kali ni Zura nak kongsikan dengan pembaca semua testimoni seorang pesakit stroke berdarah. Sebagaimana yang pernah Zura kongsikan mengenai stroke atau angin ahmar sebelum ni, 2 jenis stroke yang utama ialah Stroke Iskemia dan Stroke Berdarah (Hemorrhagic Stroke).





DISEMBER 2015
TESTIMONI 50 : HAFZA AEIN  ( Kredit: SupermomShakleeStory)

.
Assalammualaikum..
Saya Hafza Aein.. yang berkongsi cerita mengenai suami saya yang mengalami stroke dan juga masalah percakapan. Stroke yang dia alami boleh saya kategori sebagai stroke pendarahan. Tapi setelah menggunakan produk Shaklee iaitu VIVIX, Alhamdulillah suami semakin pulih.
.
Tanggal 28 April 2014...suami mengalami masalah stroke dimana doktor mengesahkan pembengkakan otak kiri yang menjadi bengkak dengan cepat. Ya Allah...hanya Allah je yang tahu macam mana perasaan saya time tu.
.
Doktor membuat keputusan hanya pembedahan pembukaan tempurung kepala sahaja yang dapat menyelamatkan nyawa suami. Tanpa berfikir panjang, saya bersetuju untuk suami dibedah kerana tiada pilihan lain. Kalau ada pun, besar kemungkinan boleh menjadi risiko yang paling besar.
.
1 MEI 2014.. Jam 4 pagi suami masuk ke dewan pembedahan dan pakar memberitahu saya pembedahan ni merupakan major operation. Saya redha dengan segala kemungkinan yang berlaku.
Jam 8pg.. berita yang ditunggu telah tiba. Alhamdulillah..suami selamat menjalani pembedahan dan ditempatkan di Unit Rawatan Rapi untuk pemantauan doktor.
.
4 MEI 2014..keadaan suami masih lagi tidak sedar dan doktor telah memberitahu saya yang sel-sel otak di bahagian otak kiri telah mati dan ada 3 kemungkinan yang terjadi pada suami..
1- tidak dapat mengingat sape dia dan ahli keluarga...
2- boleh mengingat tapi cepat lupa..
3- masalah pertuturan..
.
Saya menjadi bimbang selepas itu. Apa yang saya harapkan lepas suami sedar dia akan mengingat semua ahli keluarga sendiri dan Alhamdulilah.. Allah Maha Besar.. bila dia dah sedar dia masih lagi ingat akan kami sekeluarga.
.
Cuma yang menjadi masalah bila setiap pertuturan dia menjadikan kami tidak faham. Tapi tak apa.. saya ingat lagi dengan produk VIVIX. Saya baca setiap testimoni pasal stroke ni.. apakah kesan dia bile dia makan dan apakah boleh pulih dengan minumnya.
.
Saya cuba bagi dia setiap malam dengan 1 sudu kecil dan berdoa setiap kali saya bagi pada dia untuk pulihkan sel-sel yang dah mati di otak dia sebab otak kiri merupakan otak untuk bertutur dan mengira.
Alhamdulillah setelah hampir setahun...saya berikan VIVIX, pertuturan suami semakin pulih dan doktor pun puji suami nampak semakin berseri-seri dan makin banyak cakap.. Hahaha.. suka saya mendengarnya bila doktor cakap macam tu.
.
Terima kasih Shaklee telah membantu menyembuhkan suami saya dan keluarga. Terima kasih juga pada upline saya yang memahami keadaan saya dan memberi cadangan ambil VIVIX untuk bantu pulihkan suami saya.
I love Shaklee...
(BEFORE) Keadaan suami pada bulan MEI 2014
(AFTER) Keadaan suami selepas setahun menggunakan VIVIX.






Alhamdulillah...sekarang kita lihat pula betapa cerianya wajah suami kepada Puan Hafza Aein.






Zura sangat kagum dengan kecekalan dan semangat Puan Hafza yang kental dan sentiasa berusaha mencari jalan untuk menyembuhkan suaminya. Alhamdulillah dengan izin Allah SWT usaha beliau membuahkan hasil.

Semangat tidak berputus asa Puan Hafza wajar kita contohi dan patut dijadikan ikutan terutamanya buat keluarga pesakit stroke di luar sana. Jangan pernah berhenti berusaha dan berdoa memohon kesembuhan untuk ahli keluarga kita yang mengalami stroke. 

InshaAllah, sesudah kesulitan, pasti ada kesenangan.

Jika anda mempunyai ahli keluarga atau rakan yang mengalami stroke dan ingin berikhtiar dengan VIVIX, Zura mohon anda segera bertindak mendapatkan VIVIX kerana pesakit stroke bertarung dengan MASA!

Tidakkah anda ingin melihat ahli keluarga anda yang mengalami stroke tersebut kembali sihat dan mengukirkan senyuman?

Bertindak sekarang dengan KLIK butang ORDER di bawah.





Salam Hormat


Kawasan COD : Petra Jaya - Pending - Kuching, Demak, Matang Jaya (Emart)

Pengedar Sah Shaklee Anda;

Azura Zainalabidin

♥ SMS | Call| Whatsapp  : 016-800 4628

♥ Shaklee ID : 1091952

♥  FB PAGE

♥ Email : juaazura81@gmail.com



Azura Zainal Azura bt. Zainalabidin

Ibu kepada 3 orang anak. Suka berkongsi tentang kesedaran mengenai kesihatan, kecantikan, penjagaan ibu hamil dan berpantang selepas bersalin.

Anda juga mungkin meminati

0 comments:

Post a Comment