Peluang Jana Pendapatan Melalui Shaklee Malaysia

Untuk anda yang berhasrat untuk menjana pendapatan tambahan, Zura kongsikan peluang jana pendapatan melalui Shaklee Malaysia khas untuk anda. Memandangkan kami sedang giat menjalankan #projekduitRM2000byCVG, inila masanya Zura nak ajak anda menyertai kami.

Peluang Jana Pendapatan Melalui #ProjekDuitRM2000byCVG

Melalui projek ni, seramai 10 orang mentor termasuk Zura sendiri bersedia untuk berkongsi dengan anda bagaimana cara kami menjana pendapatan tambahan dengan cara kami yang proven!

Anda hanya perlu memberi peluang kepada diri anda untuk mengubah dari keadaan dibelenggu hutang kepada keadaan seperti berikut;

✅ Bebas hutang
✅ Ada duit simpanan
✅ Bebas buat pilihan
✅ Anda yang tentukan masa depan anda

Di kala ramai yang mengeluh, lepas dapat gaji tak sampai sehari semua duit dah πŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’Έ bayar hutang, tapi kita tengah bulan ada lagi duit tepi dengan bisnes Shaklee ni. Bayangkan bila tiba hujung bulan anda dapat gaji kerja hakiki anda. Tengah bulan pula, anda dapat bonus daripada Shaklee. Bukankah syok?

Yang surirumah atau lepasan universiti jangan sedih pula. Anda pun boleh menjana pendapatan dengan Shaklee ni. Siapa nak bagi duit kalau duduk tak buat apa-apa kat rumah kan? Daripada main fb atau ig tak dapat apa, sekurang-kurangnya bila buat bisnes Shaklee ni dapat juga lepas duit nak beli relod. Eh, bukan setakat relod je boleh dapat tau..nak belanja keluarga, bayar ptptn pun boleh.


Berapa bonus yang anda nak Shaklee bayar kat anda? Anda tentukan sendiri 😊

Berkenaan dengan pembayaran bonus Shaklee, anda tak perlu risau kerana setakat ni, Shaklee tak pernah gagal membayar komisen kepada semua pengedar berdaftar Shaklee yang berkelayakan menerima bonus.

Sehingga hari ini, Shaklee telah membayar lebih $6.7 bilion kepada para pengedar dan sekarang, giliran anda pula untuk mendapat komisen daripada Shaklee.

Bila anda telah memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri, jangan risau kerana kami akan membantu dan memimpin anda.

Jika anda benar-benar serius ingin menyertai Zura, segera hubungi Zura ya..

Zura ajar apa yang Zura buat.



Bisnes Mentor Anda
Azura Zainal

Azura Zainal Azura bt. Zainalabidin

Ibu kepada 3 orang anak. Suka berkongsi tentang kesedaran mengenai kesihatan, kecantikan, penjagaan ibu hamil dan berpantang selepas bersalin.

Anda juga mungkin meminati

0 comments:

Post a Comment